მანქანის კონდიციონერის დატუმბვა

მანქანის კონდიციონერის დატუმბვა მისი რეგულარული მოვლის ნაწილია. იმის მიუხედავად რომ ეს დახურული სისტემაა ფრეონის გაჟონვა მაინც ხდება. ექსპერტების აზრით კონდიციონერის დატუმბვა ყოველ სამ წელიწადში ერთხელ არის რეკომენდებული, იმ შემთხვევაში თუ სისტემის ეფექტურობა არ დაქვეითებულა.
თქვენ შეგიძლიათ გაიგოთ ზუსტად რამდენი ფრეონია საჭირო თქვენი მანქანის მოდელისთვის კაპოტის ქვეშ არსებული სტიკერის საშუალებით. მასში მითითებულია ფრეონის ტიპი, ნომინალური მასა გრამებში და ზეთის საჭირო რაოდენობა. ამ ინფორმაციის მოძიება მანქანის დოკუმენტაციაში და დილერების საშუალებითაც შესაძლებელია. 

 

ავტომობილის კონდიციონერის დატუმბვა

ავტომობილის კონდიციონერის დატუმბვა აუცილებელია განხორციელდეს პროფესიონალის ჩართულობით. აღჭურვილობის გარეშე თითქმის შეუძლებელია იმის დადგენა თუ რამდენი ფრეონი დარჩა სისტემაში. აღსანიშნავია, რომ თუ სისტემაში ფრეონის ნახევარზე ნაკლები რაოდენობა რჩება მიზანშეწონილია მისი ამოღება. წინააღმდეგ შემთხვევაში ახალ ფრეონთან ერთად სისტემაში ჭარბი ტენიანობა და ჰაერი გამოჩნდება. ეს კოროზიის პროცესს დააჩქარებს და ხელს შეუშლის კონდიციონერის სრულ მუშაობას. ყველაზე კრიტიკულ შემთხვევებში კომპრესორი ზიანდება და საჭიროა ძვირადღირებული რემონტი. ამ პროცესების თავიდან ასაცილებლად კვალიფიციურ სპეციალისტს დროულად უნდა მიმართოთ. 

მსგავსი ძიებები